technology

Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Γιάννα Σταυράκη: Μπήκα στη δραματική όταν οι φίλες μου έβγαιναν στη σύνταξη



Με την υποκριτική αντικρίζω ξανά στη ζωή μου... ουρανό, λέει η Γιάννα Σταυράκη, η γιαγιά του «Λίτσα.com», που εκτός από την ηθοποιία έχει στήριγμα τον γιο της, που είναι μοναχός

Οταν οι φίλες μου έπαιρναν σύνταξη εγώ αποφάσισα να κάνω το δικό μου ξεκίνημα και να δώσω σάρκα και οστά στο πολυπόθητο όνειρό μου, την υποκριτική». Αυτά είναι τα λόγια της «γιαγιάς του ΛΙΤΣΑ.CΟΜ», Γιάννας Σταυράκη. Ανατρεπτική όσο λίγοι, αποκαλύπτει πώς αποφάσισε να κάνει αυτό το τόλμημα και να ασχοληθεί έστω και σε προχωρημένη ηλικία με την αγαπημένη της τέχνη.

Θυμάστε τον τίτλο της ομώνυμης ταινίας «Κάλλιο αργά παρά αργότερα...»; Ε, αυτό ακριβώς θυμίζει η δική της ιστορία. «Η ηθοποιία ήταν κάτι που λάτρευα από παιδί και το είχα δηλώσει στους γονείς μου, αλλά ως εκεί. Ηταν ένα ταμπού για έναν νέο εκείνης της εποχής να δηλώνει ευθαρσώς ότι αυτό που θέλει να γίνει είναι ηθοποιός! Ετσι μου κόπηκαν τα φτερά και το όνειρο ναυάγησε... Αργότερα έκανα έναν υπέροχο γάμο με έναν θαυμάσιο σύζυγο και ο καρπός του έρωτά μας ήταν ο γιος μου που σήμερα είναι μοναχός, ενώ παράλληλα κάνει διατριβή για το διδακτορικό του.

«Η ζωή μου ήταν γεμάτη μέχρι που άδειασε, εξαιτίας της ξαφνικής απώλειας του άνδρα μου και άλλων αγαπημένων προσώπων.


Τότε έπιασα χώμα, σήμερα όμως αντικρίζω τον ουρανό». Εχοντας αποκτήσει φιλοσοφία ζωής αυτό που πιστεύει είναι ότι κάθε πράγμα στη ζωή έρχεται στο πλήρωμα του χρόνου. Ετσι, πράγματι, ένα αυγουστιάτικο χάραμα ήρθε η πρόταση που έμελλε να αλλάξει τη ζωή της. «Μια παλιά μου φίλη, ηθοποιός, πάνω σε μια περί ανέμων και υδάτων κουβεντούλα, μου είπε να αυτοσχεδιάσω. To έπραξα και αμέσως με συνεχάρη και μου έδωσε την ώθηση να πάω σε σχολή». Τα επόμενα τρία χρόνια μαθήτευσε στη δραματική σχολή του «Πειραϊκού συνδέσμου».

«Αυτό ήταν η λύτρωσή μου. Ρουφούσα τις γνώσεις. Πρώτη πήγαινα, τελευταία έφευγα. Μάλιστα νέα κορίτσια έδειχναν σημάδια κόπωσης, αλλά εγώ δεν το έβαζα κάτω και έγινα η καλύτερη μαθήτρια. Οταν τέλειωσα και έφτασε η ώρα να χτυπήσω πόρτες, αναρωτήθηκα πού πάω ξυπόλητη στ αγκάθια. Μετά αναγνώρισαν το ταλέντο μου». Αφετηρία της θεατρικοί ρόλοι και η συμμετοχή της στον Αστυνόμο Μπέκα.

Σταθμός της όμως ήταν ο Χάρης Ρώμας. «Ο Χάρης με αξίωσε να γίνω αυτό που ονειρευόμουν. Μου άνοιξε διάπλατα πόρτες και μου είπε πέρνα... στο «Δεληγιάννειο παρθεναγωγείο».

Η τελευταία πρόταση ήρθε από την αγαπημένη Ολγα Μαλέα, να υποδυθώ τη γιαγιά στο ΛΙΤΣΑ.CΟΜ. Αρχικώς με φόβισε αυτός ο ρόλος, καθώς κλήθηκα να παίξω κάτι που δεν έχω υπάρξει... Ομως όταν τον ενσάρκωσα ενθουσιάστηκα».

Οσο για το αν σκοπεύει να αποσυρθεί στο μέλλον; «Ανέβηκα στο σανίδι στα όψιμα χρόνια... και αυτό είναι από μόνο του μια ανατροπή. Ομως αυτό είναι μονάχα η αρχή!»

Γιώργος Παπαχατζής
Πηγή: ΕΘΝΟΣ gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου