technology

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

O Κος Βεργής; ... Τζζζζένη!

Ξαναγράφει και επιμελείται ο
 Γιώργος Αθανασιάδης
















O Κος Βεργής; ... Τζζζζένη!


Πολλές φορές ανακαλούνται στη μνήμη γεγονότα του παρελθόντος...
Ξαναζώντας τα και ξαναβλέποντας τα μόνο σατυρικά μπορεί να αντιμετωπισθούν... Ηταν απίθανα σουρεαλιστικά!  Στιγμές από την ταινία "ΑΝΑΖΗΤΗΣΙΣ" σε παραγωγή Κλέαρχου Κονιτσιώτη. Πρωταγωνιστούν Ελενα Ναθαναήλ, Αγγελος Αντωνόπουλος, Τασώ Καββαδία... 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:  Το παρόν πόνημα, έρχεται σαν αποτέλεσμα έμπνευσης μετά από παρώθηση του αγαπημένου φίλου  αρχιτέκτονα και συμπάροικου πλέον Κου Λαμπαδάριου Παππά.

Παραθέτω τις φωτογραφίες μας, εμπνευστού και εμπνευσθέντος .




Λαμπαδάριος Παππάς
Αρχιτέκτων - Εικαστικός Καλλιτέχνης
Σύδνευ Αυστραλίας

https://www.facebook.com/lampappas?fref=ts







Γιώργος Αθανασιάδης
Δικηγόρος - Θεατρικός Συγγραφέας

ΣΥΝΔΕΥ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ
email: athanasiadis.g@hotmail.com


Tel: 0421969172









Η ιστοριούλα μας μέσα από πολύ πολύ λίγες εικόνες:

Η Τζζζζένη , (Ελενα Ναθαναήλ), επισκέπτεπται για δεύτερη φορά, με την ιδιότητα της βιζιτούς, τη καμπάνα του Κου Βεργή, διότι τελευταία το Λονδίνο της έδινε στα νεύρα. Σκοπός της η στυγνή εκδίκηση, στο κρεβάτι της αμαρτίας!



-Ο Κύριος Βεργής;
- Ο ίδιος
- Τζζζζζένη
-Μα είπατε ότι δεν θα ξαναρθήτε
-Αλλαξα γνώμη
-Μήπως επειδή μίλησα στη Νατάσα;
-Οχι, ήταν επιλογή μου, δεν μου είπε τίποτα η Νατάσσσσσσσα!










-Ελενα, ήταν καλός, αποδοτικός (ο Κος Βεργής);
-Ναι ήταν πολύ έμπειρος
-Μα Ελενα, αφού είπες ότι τον μίσησες γιατί ξαναπήγες μαζί του δεύτερη φορά
-Ηθελα να τον ξεφτιλίσω, να τον ταπεινώσω, γιατί νομίζει ότι επειδή έχει λεφτά μπορεί να αγοράζει τις ψυχές των ανθρώπων, σαν εμπόρευμα...













-Μα κι εμείς είμαστε πάρα πολύ πλούσιες Ελενα
-Το ξέρω Ιρις, γι αυτό είμαστε και πολύ δυστυχισμένες
-Μα δεν ήρθες εδώ στη Μύκονο, να με κάνεις να μελαγχολήσω; Πάμε να πάρουμε ένα ποτό!












-Εγώ βοηθάω τα κορίτσια μου Κε Βεργή, να προσθέσουν κάτι τι στο εισόδημα τους
-Σωστά, τώρα θα μου πείς ότι κάνουμε και κοινωνικό έργο Νατάσσα
-Σημασία έχει ότι τους αρέσει αυτό που κάνουν.













-Δε καταλαβαίνω γιατί μου τα λέτε όλα αυτά Κε Αστυνόμε
-Γιατί τα κορίτσια δουλεύουν για σένα Νατάσσσσσσα
-Μα τι σχέση μπορώ να έχω εγώ μ αυτό το έγκλημα;










Αυτά και άλλα σουρεαλιστικά στη ταινία "ΑΝΑΖΗΤΗΣΙΣ" , παραγωγή του 1972 και όποιος κατάλαβε... κατάλαβε...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου