technology

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης : Ενα γράμμα!

Γράφει ο
 Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης
Ηθοποιός -  Συγγραφέας

ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ

Άγιε μου Βασίλη.

Χρόνια σου Πολλά! Γιορτάζεις σε λίγες μέρες. Και τ' αδέρφια μου γιορτάζουν. Έχουμε και Βασιλεία και Βασίλη στην οικογένεια. Ζόρικος ο παππούς, όλο απαιτήσεις είχε, έτσι μου λέει η μαμά, εγώ δεν τον γνώρισα. Εγώ ευτυχώς πήρα το όνομα του άλλου παππού και ευτυχώς τον γνώρισα. Η μαμά λέει ότι εκτός από το όνομα πήρα και όλα τα άλλα χαρακτηριστικά του. Καλό αυτό.


Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα βιβλία που μου έστειλες (τώρα διαβάζω τα ημερολόγια του Αδάμ και της Εύας και γελάω πολύ). Οι φίλοι μου δηλαδή μου τα πήραν αλλά μου είπαν ότι τα έστειλες εσύ επειδή ήμουνα καλό παιδί τη χρονιά που πέρασε κι εγώ τους πίστεψα. Τους φίλους μου τους πιστεύω ότι κι αν μου λένε, ξέρω ότι με αγαπάνε και μου λένε πάντα την αλήθεια. Ας είναι όλοι τους καλά.


Να εξηγηθώ απ' την αρχή. Για μένα δεν θέλω τίποτα. Δεν θα σου ζητήσω κάτι για μένα γιατί έχω τα πάντα. Και υγεία και δύναμη αλλά κυρίως ευτυχία. Τα πράγματα ήρθαν από μόνα τους - καλά, έβαλα κι εγώ το χεράκι μου - όπως τα είχα ονειρευτεί οπότε είμαι ευτυχισμένος με αυτά που έχω και δεν θέλω κάτι παραπάνω γιατί αχάριστος δεν ήμουνα ποτέ.


Τώρα, θέλω μια μεγάλη χάρη. Υπάρχει κόσμος που έχει φάει χοντρό πακέτο. Οικογένειες που ζούνε μες στην δυστυχία. Δεν έχουν ούτε τα απαραίτητα για να ζούνε με αξιοπρέπεια. Δεν έχουν ούτε για να φάνε. Επίσης υπάρχουν χιλιάδες άστεγοι που πεθαίνουν απ' το κρύο αλλά η τηλεόραση δεν τα δείχνει αυτά γιατί δεν πουλάνε. Άνθρωποι που η ζωή τους δείχνει τη σκληρή πλευρά της και πιστεύω ότι δεν ευθύνονται εκείνοι γι' αυτό. Ή ακόμα και αν φταίνε τους αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία.

Δεν μου αρέσει αυτό που γίνεται. Βοηθάω με τον τρόπο που μπορώ. Και άλλοι βοηθάνε. Πρέπει να βοηθήσεις κι εσύ όμως. Να πάς να πιάσεις αυτούς που η ζωή τους τα έδωσε όλα απλόχερα, να τους πιάσεις απ' το χέρι και να τους δείξεις τη δυστυχία που υπάρχει ανάμεσά μας. Πίσω από τη στολισμένη Αθήνα. 


Θα το έκανα εγώ αλλά τους σιχαίνομαι. Είδα σε μια βιτρίνα ένα παλτό. Η τιμή του; 750 ευρώ! Με τόσα χρήματα ζει μια οικογένεια για έναν ολόκληρο μήνα! Σταματάω εδώ γιατί δεν θέλω να συγχύζομαι μέρες που είναι. Δεν κάνει. Είναι μέρες χαράς.

Εύχομαι το γράμμα μου να φτάσει γρήγορα στα χέρια σου πριν είναι αργά. Σ' ευχαριστώ. Πολύ σ' ευχαριστώ.

Καλή χρονιά! 


Υ.Γ Ζητώ συγγνώμη αν ήμουν λίγο απότομος, έτσι έμαθα να τα λέω και έτσι είναι το σωστό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου