technology

Σάββατο 16 Μαΐου 2015

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Νέας Νότιας Ουαλίας & ΣΥΔΝΕΥ

Γράφει ο Γιώργος Αθανασιάδης

Δικηγόρος – Θεατρικός Συγγραφέας

ΣΥΝΔΕΥ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ

e-mail:athanasiadis.g@hotmail.com

Tel: 0421969172



ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΝΝΟ & ΣΥΔΝΕΥ

Η ζωή μου δε μου έδωσε πολλά υλικά αγαθά και εξ άλλου ως άνθρωπος εκ φύσεως ολιγαρκής, θεωρώ ότι μου έχει δώσει εκείνα που είναι απαραίτητα για την αξιοπρεπή επιβίωση τη δική μου και της οικογένειας μου. Ομως, για μένα επεφύλαξε την ύψιστη τύχη να με φέρει στον κόσμο αυτό, στην πλέον πνευματική και κοιτίδα πολιτισμού πόλη του κόσμου. Την Αθήνα! Δεν θα σε κουράσω φίλε αναγνώστη, μιλώντας για μένα, αλλά θεωρώ ότι οφείλω να μιλήσω για την πόλη μου, η οποία με μεγάλωσε, με κράτησε κοντά της το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου, μέχρι που η «πατρίδα» μου , γενικώς, με έδιωξε και με έστειλε, σε τούτο τον τόπο. Ο τόπος αυτός με υποδέχτηκε, άνοιξε την αγκαλιά του καθώς και οι άνθρωποι του. Νάναι καλά και είμαι απόλυτα ευγνώμων τόσο στο Σύδνεϋ που ζώ όσο και απο τους ανθρώπους του. Κανένα παράπονο!

Οντας Αθηναίος την καταγωγή λοιπόν από τις πρώτες ενέργειες που έκανα ερχόμενος στην νέα μου πόλη, ήταν να έλθω σε επαφή με κάποιους ανθρώπους συμπατριώτες μου, με την στενή έννοια του όρου, δηλαδή Αθηναίους. Οι πρώτοι που γνώρισα ήταν ο Κος Χρήστος Παξινός και η Κα Καίτη Βαλλή, δύο δραστήριοι άνθρωποι, απο την Αθήνα, οι οποίοι μου μίλησαν με ενθουσιασμό για τον Σύλλογο Αθηναίων Νέας Νότιας Ουαλίας και Σύδνεϋ και μάλιστα ζήτησα ευθύς και φυσικά και με πρόταση δική τους να γίνω μέλος στο Σύλλογο.

Ο σύλλογος Αθηναίων, είναι απο τους αρχαιότερους συλλόγους εδώ στην Νέα Νότια Ουαλία ίσως και παναυστραλιανά και έχει στην μακρόχρονη ιστορία του προβάλει σημαντικό έργο στον τομέα του πολιτισμού. Φυσικά αυτό δεν είναι τίποτα άλλο παρά το φυσικό επόμενο της ύπαρξης του, καθόσον ανάμεσα σε όλους τους συλλόγους των συμπατριωτών μας, τόσο εδώ στην Αυστραλία, αλλά και στο εξωτερικό και στην Ελλάδα, φέρει βαριά κληρονομιά. Τα μέλη του συλλόγου αυτού, δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο παρά το αυτονόητο.

Στο μεσοδιάστημα μέχρι σήμερα, διάφορες προσωπικές υποχρεώσεις με ανάγκασαν να μη μπορώ να παρακολουθώ τα διάφορα δρώμενα του Συλλόγου απόλυτα, πλήν όμως η αγάπη μου για την πόλη μου και για την προσπάθεια που γίνεται με κράτησαν συναισθηματικά κοντά στον Σύλλογο Αθηναίων.

Η δραστηριότητα του σημαντική στα χρόνια που πέρασαν, μέσα απο τη διοργάνωση και αναπαράσταση παλαιότερα της μάχης του Μαραθώνος, που η νίκη επί των Περσών σήμανε την λαμπρή διαδρομή και δόξα της Αθήνας στους αιώνες. Πρόσφατη άλλη μεγάλη εκδήλωση πρίν ένα έτος ήταν η συμπλήρωση 10 χρόνων απο την Ολυμπιάδα της Αθήνας του 2004. Σήμερα η πόλη μας, παρόλη την φαινομενική παρακμάζουσα εικόνας της, όπως και σε όλη την Ελλάδα λόγω της οικονομικής κρίσης, εν τούτοις είναι η βασίλισσα του πολιτισμού, κρατώντας τα σκήπτρα στην αναπαραγωγή και ανανέωση της πνευματικής ζωής καθώς και στο επίπεδο της τέχνης.

Ο Σύλλογος Αθηναίων ΝΝΟ και Σύδνεϋ την ΚΥΡΙΑΚΗ 24 Μαϊου 2015 εχει Γενική Συνέλευση, το πρωϊ στην αίθουσα της Κυπριακής Κοινότητας στο Stanmore και εν συνεχεία διεξαγωγή αρχαιρεσιών για την εκλογή του νέου του διοικητικού συμβουλίου, όπου έχω την ιδιαίτερη τιμή και χαρά να συμμετέχω ως υποψήφιος για το νέο Δ.Σ. του συλλόγου προκειμένου να συνεισφέρω με τις ταπεινές μου δυνάμεις στην διατήρηση και εξέλιξη της πνευματικής προσφοράς του Συλλόγου, μέσα στην παροικία μας εδώ στο Σύδνεϋ.



Ενας αγώνας προβολής της αγαπημένης μας πόλης της Αθήνας και της παγκόσμιας προσφοράς της στην κοινότητα των ανθρώπων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου