technology

Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

ΚΩΣΤΑΣ ΝΕΓΚΑΣ! από την όμορφη Πάτρα, στο μόντελιγκ.... στο κόσμο!











Γράφει ο Γιώργος Αθανασιάδης

Δικηγόρος - Αρθρογράφος 

Θεατρικός Συγγραφέας

Επικοινωνία

e-mail: ggeorge45@hotmail.com

www.andreikelo.com

Στην ζωή μου και μέσα απο το περιοδικό ALFA GREEK AUSTRALIAN MAGAZINE, είχα και έχω πιστεύω την ευκαιρία να γνωρίζω πολλούς και αξιόλογους ανθρώπους. Επειδή, θεωρώ ότι ο όρος "όσο ζώ μαθαίνω" ισχύει απόλυτα και για την περίπτωση τη δική μου, κάθε φορά, προσπαθώ να ψάχνω να ανακαλύπτω και να παρουσιάζω για το περιοδικό και τις ανάγκες του αναγνωστικού κοινού τόσο στην Αυστραλία, όσο και μέσω των ηλεκτρονικών σελίδων του περιοδικού και του μπλόγκ "Το Ανδρείκελο", πρόσωπα, πράγματα ή
καταστάσεις που θεωρώ ενδιαφέροντα για το κοινό μας, αλλά και που ενημερώνουν, παρουσιάζουν προσπάθειες, δουλειές, δημιουργίες κυρίως νέων ανθρώπων απο την Ελλάδα ή την Αυστραλία. Στα πλαίσια αυτά, κάπου εκεί στις ηλεκτρονικές σελίδες, ανακάλυψα και τον Κώστα Νέγκα. Ενα νέο παιδί απο την Πάτρα, γνωριστήκαμε, τα είπαμε και είχα την τιμή πραγματικά, να μου παραχωρήσει αυτή τη μικρή συνέντευξη και να διαθέσει πλούσιο φωτογραφικό υλικό απο την δουλειά του, ως μοντέλο μέσα απο φωτογραφήσεις κυρίως. Εκείνο που κεντρίζει το ενδιαφέρον στο παιδί αυτό, διότι ουσιαστικά λόγω του νεαρού της ηλικίας του, περί παιδιού πρόκειται, είναι ότι είναι και ένας αξιόλογος επιστήμονας στο χώρο των οικονομικών σπουδών, εργαζόμενος παράλληλα στην οικογενειακή επιχείρηση, ως στέλεχος διεκπεραιώνοντας εκατοντάδες υποθέσεις πελατών οικονομικού ενδιαφέροντας στην Πάτρα. Χαρισματική προσωπικότητα, αξιόλογος και έξυπνος συνομιλητής, επιδεικνύοντας μια ωριμότητα και ευθύ και ουσιαστικό λόγο και φυσικά με χιούμορ που αρμόζει άλλωστε στην ηλικία του. Παρουσιάζοντας λοιπόν τον Κώστα, παραθέτω παρακάτω αυτές τις λίγες ερωτήσεις που του έκανα και τις σύντομες απαντήσεις του, χωρίς να προσθέσω ή αφαιρέσω οτιδήποτε. Τα περισσότερα από τα στοιχεία της προσωπικότητας του και των ενδιαφερόντων του, καθώς και των μελλοντικών του σχεδίων προέκυψαν από την μεταξύ μας κουβέντα, πλήν ομως δεν είναι δυνατόν να εκτεθούν σε ένα ρεπορτάζ, δεδομένου ότι θεωρώ καλό θα είναι να παρακολουθούμε ως περιοδικό, την πορεία του Κώστα Νέγκα απο την Πάτρα... που από ότι κατάλαβα, μας επιφυλάσσει πολλές ευχάριστες εκπλήξεις για το μέλλον...
ΕΡ: Κώστα, αρχικά έτσι για το αυστραλιανό αναγνωστικό μας κοινό, πές μου, από ποιό μέρος της Ελλάδας μας έρχεσαι και μίλησε μας λίγο για τον τόπο σου
Μεγάλωσα στην πόλη της Πάτρας απο όπου και κατάγομαι. Είναι πολύ ομορφη ειδικά το καλοκαίρι, δεδομένου ότι υπάρχει πληθώρα επιλογών για παραλίες και διασκέδαση, ειδικά το καλοκαίρι Καφέ , μπάρ, clubbing. Το προάστιο της Πάτρας το Ρίο, το αγαπώ πολύ και τα δύο τελευταία χρόνια, λόγω της οικονομικής κρίσης δεν βρίσκεται στα επίπεδα του παρελθόντος, αλλά στο αγαπημένο μου στέκι δόξα τω Θεώ ακόμη, το πρόβλημα δεν είναι τόσο εμφανές. 




ΕΡ: Μίλησε μας για τα παιδικά σου χρόνια, τις σπουδές σου;


Πέρασα δύσκολα σχετικά παιδικά χρόνια, μικρός ήμουν "ο σατανάς" ο ίδιος... πολύ άτακτος και κακομαθημένος... τον πρώτο καιρό με μεγάλωσε η γιαγιά μου στη Πάτρα γιατι οι γονείς μου δούλευαν σε επιχειρήσεις στην Αθήνα και δεν είχαν χρόνο να με προσέχουν. Ημουν και πολύ κλαψιάρης είναι η αλήθεια και μ΄άρεσε να κάνω φάρσες, να πειράζω τον κόσμο και όταν μ έπαιρναν χαμπάρι η γιαγιά μου και ο παππούς μου "έπεφτε λίγο ξύλο" έτσι μπάς και νιώσω, αλλά ήμουν αγύριστο κεφάλι. Μετά το λύκειο μπήκα σε οικονομική σχολή όπου και τελείωσα.


ΕΡ: Μίλησε μας για το επάγγελμα σου πέρα απο το μοντελιγκ 
Πέρα απο το μόντελιγκ , θέλω να ασχοληθώ με την υποκριτική... τώρα δουλεύω τις πρωϊνές ώρες στην επιχείρηση που έχει η οικογένεια μου στην Πάτρα _λογιστικό φοροτεχνικό γραφείο _ και επίσης αυτό το καλοκαίρι τελείωσα και την στρατιωτική μου θητεία στις 16 Ιουνίου. Απο τότε και μετά είμαι κάθε μέρα στο γραφειο. Σκέπτομαι να ασχοληθώ με το διαδικτυακό μάρκετιγκ, να "τρέχω" μια εταιρεία που μου έχουν προτείνει εδώ και καιρό. Είναι ο τομέας που αγαπώ πολύ και θεωρώ ότι μπορώ να προσφέρω πολλά.


ΕΡ: Πώς αποφάσισες να μπείς στον χώρο του μόντελιγκ, είχες επιρροές, προτροπές, βοηθήθηκες και ποιούς θα ήθελες να αναφέρεις σαν ευγνωμοσύνη για τη βοήθεια που σου προσέφεραν;


Είχα απο παλιά τρέλλα με τη φωτογραφία και το χώρο της μόδας. Η μητέρα μου είναι fashion designer . Οπως και νάχε ήταν θέμα χρόνου να αγαπήσω τα ρούχα και ότι έχει να κάνει με την μοδα. Στην πορεία μεγαλώνοντας είχα και κάποια φιλαράκια τα οποία με παρακίνησα να ασχοληθώ με το μόντελιγκ και έτσι έτρεχα σε εταιρείες παραγωγής και agencies για να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα. 


ΕΡ: Υπάρχει πρόβλημα συνύπαρξης των δύο δουλειών σου;


Οχι δεν υπάρχει ούτε θα υπάρξει πιστεύω ποτέ. Είναι κάποια πράγματα που τα αγαπώ πολύ και έτσι δεν με εμποδίζει τίποτα να τα συνδυάσω.




ΕΡ: Τι σε κάνει να χαίρεσαι στη δουλειά του μοντελιγκ , τι σε στεναχωρεί αν υπάρχει κάτι;


Το γουστάρω πολύ είναι δημιουργικό, απο την μία στιγμή στην άλλη μπορεί να είσαι σε άλλο μέρος, να γνωρίζεις συνέχεις κοσμο και έχω τρέλλα με το ρούχο. Οσο για στεναχώρις κάτι παλιά, υπήρξαν στο παρελθόν μικροπαρεξηγήσεις διότι κάποιες συνεργασίες δεν ήταν και τόσο σωστές , αν καταλαβαίνετε τι θέλω να πώ. Αλλά αυτό δεν ήταν θέμα να με στεναχωρήσει τόσο πολύ ώστε να αναθεωρήσω για τον τομέα αυτόν!!! Never give up... σε ότι αγαπάμε απλά!!!


ΕΡ: Σημαντικότερες δουλειές του παρελθόντος , του σήμερα και τι υπάρχει για το μέλλον


Συνεργασίες με MED underwear , Nikos Apostolopoulos , Guest & Interviews σε τηλεοπτικά κανάλια της Αθήνας και παρουσιάσεις ρούχων, παγκόσμια καμπάνια για τον γάμο στην Σαντορίνη και διαφήμιση σε πολλά sites και περιοδικά σε όλο τον κόσμο. 


ΕΡ: Πως φαντάζεσαι (είναι νωρίς ακομη βεβαια) ή αν είσαι προετοιμασμένος για τη στιγμή που θα πάψει να κτυπάει το τηλέφωνο να σε καλούν για τη δουλειά αυτή (με το δεδομένο οτι όλοι μεγαλώνουμε και αλλάζουν κάπως τα πράματα);


Είμαι προετοιμασμένο και γι αυτό... εξ άλλου η βασική μου δουλειά έχει να κάνει με αυτό που σπουδασα και όχι το μοντελιγκ. Τα μυαλά μου δοξα τω Θεώ είναι στη θέση τους και θα ασχοληθώ λίγο ακόμη ώστε να μου μείνουν κάποια πράγματα νάχω να θυμάμαι. Δεν θα με στεναχωρήσει σε καμιά περίπτωση η πάροδος του χρόνου ούτε και το γεγονός ότι θα παρατήσω την μόδα. 




ΕΡ: Θα συνιστούσες σε άλλους νέους ανθρώπους που μπορεί να έχουν τα προσόντα να συνεχίζουν να ενταχθούν να προσπαθήσουν στον χώρο αυτό και γιατί :


Θα τους προέτρεπα ώστε να ασχοληθούν μ΄αυτό μιάς και το αγαπάνε, αλλά βασική προϋπόθεση είναι να προσέχουν τις κινήσεις τους μέσα στο χώρο αυτό, γιατί τυχόν λάθη μπορούν να αποβούν μοιραία για μια συνεργασία. 




ΕΡ: Εξωτερικό , προοπτικές , δουλειές εκεί κλπ... :


Εχω καποιες προτάσεις να δουλέψω σε χώρες όπως η Τουρκία , η Ιταλία, η Ισπανίακ ια η Γαλλία. Είναι απο τις καλύτερες αγορές της Ευρώπης και θα μ΄ άρεσε πολύ να δουλέψω. Προς το παρόν προτεραιότητα οι καλοκαιρινές διακοπές μου που ουσιαστικά τώρα αρχίζουν. Ετοιμάζομαι να κατέβω στο αγαπημένο μου νησί την Κρήτη. Καλές διακοπές σε όλους λοιπόν , την υγεία μας νάχουμε ρε παιδιά και ότι αγαπάει ο Θεός ας μας το δώσει...Ονειρα υπάρχουν και θέληση και πιστεύω κανένας δεν θα μείνε απογοητευμένος στο τέλος... 


Κρατάμε την τελευταία αυτή πρόταση του Κώστα και κλείνουμε την παρουσίαση..
Ονειρα υπάρχουν και θέληση και πιστεύω κανένας δεν θα μείνε απογοητευμένος στο τέλος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου