technology

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

«ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ Η ΖΩΗ» έρχεται απ' τις Εκδόσεις Ωκεανός - ΕΞΩΦΥΛΛΟ


Γράφει ο συγγραφέας
 ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΚΟΥ
Είπα να κρατηθώ. Δε μπορώ περισσότερο. Κρατήθηκα ήδη αρκετά.
Σκέφτηκα: "ας περιμένω λίγο ακόμα". Αδύνατον! Με τρώει το χέρι μου, που λένε.

Αυτή τη δεύτερη φορά περίμενα να είμαι κάπως πιο "ψύχραιμος", έχοντας περάσει το στάδιο, ας πούμε, του πρωτάρη. Μειδιώ τώρα μ' αυτή την αφελή σκέψη μου. Μπαίνοντας πριν δυο μέρες στο βιβλιοπωλείο του Ενάλιου-Ωκεανού στη Σόλωνος για να συναντήσω την εκδότριά μου και να συζητήσουμε κάποιες τελευταίες λεπτομέρειες για το νέο μου βιβλίο, ερωτεύθηκα. Ερωτεύθηκα μια στοίβα χαρτιά, μια γραμματοσειρά και κάποια αρχιγράμματα, ερωτεύθηκα έναν τίτλο γραμμένο στο πρώτο από αυτά τα χαρτιά και πάνω στον χοντρό φάκελο που μού τα αποκάλυψε. Ερωτεύθηκα τρεις ήρωες που εγώ τους γέννησα και τώρα τους βλέπω, ενήλικους πια, να με απαρνούνται, να παίρνουν οι ίδιοι τη ζωή τους στα χέρια τους, να πιάνουν το τιμόνι και να χαράσσουν μόνοι τους πορεία. Πόσο υπερήφανος νιώθω που πλέον δε με χρειάζονται! Ερωτεύθηκα ένα μυθιστόρημα που νομίζω ήταν μόλις χθες όταν έγραφα άτεχνα και εντελώς πρόχειρα την κεντρική του ιδέα, αν και έχουν περάσει από τότε πάνω από δέκα χρόνια.

Για κάποια δευτερόλεπτα έχασα τη λαλιά μου. Το μυθιστόρημά μου, εκεί, μπροστά μου, σε μια δοκιμαστική εκτύπωση. Αν μπορούσα θα έβγαινα έξω, στη Σόλωνος, να το πω σ' όλο τον κόσμο, να το δείξω στους περαστικούς, στους οδηγούς που είχαν κολλήσει στην κίνηση, στους επιβάτες των λεωφορείων που κατηφόριζαν αργά προς την Κάνιγγος σε όλους.

Είπα να κρατηθώ. Κρατήθηκα ήδη αρκετά.

Δυόμιση χρόνια μετά τη "Βόλτα στο φεγγάρι", με μεγάλη χαρά, συγκίνηση και υπερηφάνεια σας παρουσιάζω το δεύτερο βιβλίο μου (και πρώτο από τα δύο που θα κυκλοφορήσουν φέτος), το μυθιστόρημα "Σημασία έχει μόνο η ζωή", που, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα κυκλοφορήσει προς το τέλος του επόμενου μήνα.



Σ' αυτή την ανάρτηση θα περιοριστούμε στον τίτλο και το πανέμορφο εξώφυλλο - που πρέπει να ομολογήσω με εντυπωσίασε από την πρώτη στιγμή. Σε επόμενες αναρτήσεις, σιγά-σιγά, θα δούμε πληροφορίες για την υπόθεση, το εξώφυλλο και πολλά άλλα, όσο οι μέρες θα φέρνουν την έκδοση πιο κοντά. Επίσης, έχουμε και δεύτερο βιβλίο να ετοιμάζεται, μην το ξεχνάμε κι αυτό.

Θα περιμένω με μεγάλη αγωνία τις πρώτες σας σκέψεις για τον τίτλο, για το εξώφυλλο, έτσι όπως τώρα ακόμα δεν γνωρίζετε την υπόθεση. Τι σκέψεις σας δημιουργεί; Τι εικόνες και τι συναισθήματα; Μη διστάσετε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου