technology

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ απο τον δημοσιογράφο Γιώργο Χατζηβασίλη!


ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΙ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ;
Λιγούρηδες και λαμόγια 
κοιμούνται στο ίδιο κρεβάτι
Το πρόβλημα με τα υποτιθέμενα δημοκρατικά σοσιαλιστικά κόμματα, σχεδόν σε όλο τον κόσμο, είναι ότι έχουν εισβάλει κάποιοι λιγούρηδες που μπήκαν μέσα για να λαδώσουν το έντερό τους, αλλά αυτοί βρε παιδί μου δεν άφησαν τίποτε που μπορούσαν να τσεπώσουν και έγιναν πολυεκατομμυριούχοι. Αυτό αποδεικνύεται περίτρανα από έρευνες τόσο στην Ελλάδα -και μην πιστεύετε ότι μόνο ο Τσοχατζόπουλος τα έφαγε-, αλλά και στην Αυστραλία όπως στην Ανεξάρτητη Επιτροπή Εναντίον τής Διαφθοράς ΝΝΟ, όπου σχεδόν σε καθημερινή βάση αποκαλύπτονται σημεία και τέρατα. 
Οπως η περίπτωση ενός επιχειρηματία που ξόδευσε $1800 για ένα δείπνο σε γνωστό εστιατόριο τού Σίδνει για να πανηγυριστεί το γεγονός ότι αυτός και οι συνεταίροι του, μεταξύ τους ο συνδικαλιστής, Τζον Μέτλαντ, απέκτησαν το δικαίωμα εκμετάλλευσης ανθρακωρυχείου, χωρίς να γίνει διαγωνισμός. Στο δείπνο ήταν παρών με την κόρη του ο τότε Εργατικός υπουργός Φυσικών Πόρων, Ιαν Μακντόναλντ, που πρόσφερε χαριστικά την άδεια. Σημειώστε ότι στο δείπνο, οι συνδαιτημονες ήπιαν και κρασιά αξίας $615 για να πάει κάτω η... πίκρα τους.
Σύμφωνα με καταθέσεις στην ICAC, ο επιχειρηματίας Κρεγκ Ράνσλι, επένδυσε $318.000 σ' αυτό το ανθρακωρυχείο με κέρδος $15 εκατομμύρια παρακαλώ, ενώ ο εργατοπατέρας Τζον Μέτλαντ κέρδισε $15 εκατομμύρια σε τρία χρόνια με επένδυση $165.000.
Να προσθέσουμε ότι σύμφωνα με καταθέσεις στην ΙCAC, ο άνθρακας ήταν χρυσός για τους εν λόγω επιχειρηματίες, αλλά οικονομική καταστροφή για το λαό τής ΝΝΟ.
Οπως είπαμε, αυτό είναι μόνο μια περίπτωση, ας μην ξεχνάμε τις αποκαλύψεις για την οικογένεια Ομπέιντ κλπ. για ν' αποδειχτεί αυτό που αναφέραμε στην αρχή για λιγούρια και λαμόγια.
Αυτά τα λιγούρια έφεραν την κακοσμία και την κατάρρευση των δημοκρατικών σοσιαλιστικών κομμάτων τα οποία έπεσαν σαν ώριμα φρούτα σε βρώμικα χέρια αδίσταχτων που θησαύρισαν σε βάρος των ανθρώπων εκείνων που έπρεπε να προστατεύουν.

Για την Ημέρα τής Mητέρας
Εστω καθυστερημένα, λόγω ταξιδίου, δημοσιεύω για την Ημέρα τής Μητέρας ένα συγκινητικό γράμμα - προειδοποίηση για όλα όσα πρόκειται να βιώσει το παιδί της τώρα που εκείνη μεγαλώνει:
Αγαπημένο μου παιδί, την ημέρα που θα προσέξεις ότι γέρασα - κι αυτό φοβάμαι πως δεν θα αργήσει να γίνει - κάνε υπομονή και προσπάθησε να καταλάβεις. Μπορεί τα χρόνια μου να πέρασαν. Μπορεί οι ρυτίδες να χάραξαν το πρόσωπό μου. Όμως ούτε η καρδιά μου έχασε την τρυφερότητά της, ούτε τα μάτια μου την καλοσύνη τους. Από την πρώτη στιγμή ήμουν δίπλα σου και με ανείπωτη λαχτάρα περίμενα τον ερχομό σου! Και όταν το θαύμα έγινε, από την ευτυχία μου άνοιξαν οι ουρανοί και η χαρά μου ήταν απερίγραπτη!
Στα χρόνια που πέρασαν ήμουν δίπλα σου με την αγάπη που σου άξιζε και την τρυφερότητα που χρειαζόσουν! Όμως ο χρόνος είναι αδυσώπητος και οι αλλαγές επάνω μας είναι ορατές. Γι' αυτό αν κάποια φορά λερωθώ την ώρα που τρώω ή εάν δυσκολεύομαι να ντυθώ, δείξε κατανόηση. Θυμήσου με πόση υπομονή ξόδευα ώρες ατελείωτες να σε βοηθώ! Όταν μιλάμε, εάν επαναλαμβάνω τα ίδια πράγματα δύο και τρεις φορές μην με παρεξηγείς. Άκουσέ με. Όταν ήσουν μικρό παιδί έπρεπε να σου λέω πολλές φορές την ίδια ιστορία μέχρι να σε πάρει ο ύπνος.
Όταν δε θέλω να κάνω ντους μη θυμώνεις. Θυμήσου τις χιλιάδες δικαιολογίες που έβρισκες προκειμένου να με πείσεις νη μην σε λούσω. Όταν διαπιστώνεις την άγνοιά μου πάνω στη νέα τεχνολογία δώσε μου τον απαραίτητο χρόνο να προσαρμοστώ και μην με κοιτάς με ένα περιπαιχτικό χαμόγελο. Όταν συζητάμε και ξεχνάω κάτι, δώσε μου χρόνο να το θυμηθώ. Και αν δεν μπορώ μην εκνευρίζεσαι.
Το πιο σημαντικό δεν είναι η ίδια η συζήτηση αλλά η χαρά να είμαστε μαζί και να συζητάμε. Σου δίδαξα τόσα πολλά πράγματα! Να τρως σωστά. Να ντύνεσαι σωστά. Να αντιμετωπίζεις τη ζωή με θάρρος.
Όταν δε θέλω να φάω μην με πιέζεις. Ξέρω πολύ καλά πότε πρέπει και πότε όχι. Και όταν τα κουρασμένα πόδια μου δεν μου επιτρέπουν να περπατώ μην στεναχωριέσαι. Φυσικό είναι! Δώσε μου το χέρι σου να κρατηθώ. Το ίδιο έκανα κι εγώ όταν έκανες τα πρώτα σου βήματα. Το ξέρω ότι η ηλικία μου δεν μου επιτρέπει να είμαι τόσο δραστήρια όσο θα ήθελα. Ωστόσο τα καταφέρνω να επιβιώνω. Κάποια μέρα θα καταλάβεις τι εννοώ. Κάποια μέρα θα καταλάβεις ότι παρά τα λάθη μου, πάντα ήθελα το καλύτερο για σένα. Και προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να ετοιμάσω το δρόμο σου! Δώσε μου το χέρι σου και βοήθησέ με να τελειώσω το δρόμο μου με υπομονή, αγάπη και ειρήνη. Κι εγώ θα σου το ξεπληρώσω με ένα χαμόγελο και με την απέραντη αγάπη που έχω μέσα μου για σένα. 
Σ' αγαπώ. 
Η μαμά σου.

* Ζήσε Μάη μου να φάς τριφύλλι
Αντε και καλα κρασιά, ή good wines(!) όπως θα έλεγαν οι αγγλόφωνοι μέχρι να πετύχει το διαβόητο πλεόνασμα το 2015-16 ο Θησαυροφύλακας Γουέιν Σουάν, αν φυσικά επανακλεγεί η κυβέρνηση στις 14 Σεπτεμβρίου. Στο μεταξύ, τα επόμενα δύο χρόνια το κρατικό έλλειμμα θα είναι $37,5 δις συνολικά, επειδή αυτή η ασπόνδυλη κυβέρνηση φοβάται να ζητήσει από τους μεγιστάνες τού πλούτου να πληρώνουν το μερδικό τους. 
Ενώ δεν φοβάται καθόλου, μα καθόλου, να καταργήσει επιδόματα των φτωχών, ή να μειώσει κατά $2,8 δις την επιχορήγηση των πανεπιστημίων. Ετσι θα γίνουμε η "ευφυής" χώρα, όπως φιλοδοξούσε ο Μπομπ Χώουκ; Καλά, αυτός έλεγε και πως μέχρι το 2000 δεν θα υπήρχε φτωχό παιδί στην Αυστραλία...
Ομως, για να είμαστε δίκαιοι, η κυβέρνηση Γκίλαρντ θα περιορίσει τα προνόμια για επιχειρήσεις με τζίρο μεγαλύτερο από $20 δις το χρόνο. Αυτό, μάλιστα, είναι ταξικός πόλεμος και συγχαρητήρια στον κ. Σουάν που πιστεύει πως όσοι κερδίζουν λιγότερα από $20 δις το χρόνο είναι... προλετάριοι! 
Εχουμε, λοιπόν, μια Εργατική κυβέρνηση που ομολογουμένως προτείνει ουσιαστικές αλλαγές στην παιδεία (Γκόνσκι), ή την υγεία με την ασφάλιση ατόμων με αναπηρίες που θα κοστίσουν δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά χωρίς ν' αυξήσει τους φόρους! 
Ο κ. Σουάν, μάλιστα, καυχήθηκε πως αν η κυβέρνησή του φορολογούσε όπως έκαναν οι Λίμπεραλ, θα υπήρχαν $24 δις επιπλέον από φόρους για το οικονομικό έτος 2013-14 και ο προϋπολογισμός θα έδειχνε ένα άνετο πλεόνασμα κάθε χρόνο. Το καταλαβαίνετε αυτό; Ενας Εργατικός Θησαυροφύλακας να ομολογεί πως οι Λίμπεραλ είναι καλύτεροι διαχειριστές τής οικονομίας και να καυχιέται σαν επιτυχία του τα μεγάλα ελλείμματα στον κρατικό προϋπολογισμό επειδή αυτός είναι... διαφορετικός ;
Να πω κιόλας, όμως, ότι σαν Θησαυροφύλακας, ο κ. Σουάν, δεν είναι και το πιο κοφτερό μαχαίρι στο συρτάρι, γι' αυτό κινδυνεύει να μην επανεκλεγεί ούτε βουλευτής. 
Πάντως, να προσθέσω ότι η φορολογία στην Αυστραλία σε σύγκριση με το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊον είναι από τις πιο χαμηλές στον κόσμο.

* O "μέγας" Ατατούρκ
"Μέγα ηγέτη" χαρακτηρίζει, ο αιδ. Φρεντ Νάιλ, τον Κεμάλ Ατατούρκ, σε μια προσπάθεια διπλωματικού συμβιβασμού στην απάντησή του σε διαμαρτυρίες των τούρκων διπλωματικών αρχών στο Σίδνει για την αναγνώριση των γενοκτονιών από το Κοινοβούλιο ΝΝΟ.
Ομως, σύμφωνα με τον δικό μας ειδικό για τις γενοκτονίες, Δρ. Παναγιώτη Διαμάντη, ο 
γενίτσαρος Μουσταφά Κεμάλ φέρνει την κύρια ευθύνη για τη δεύτερη φάση της Γενοκτονίας, ειδικά για την καταστροφή της Σμύρνης, για τα "Δικαστήρια Ανεξαρτησίας" στην Αμάσεια του Πόντου και για την εισβολή στη νεοσύστατη Δημοκρατία της Αρμενίας το 1919.
Αυτά για την πραγματική Ιστορία, που καμία σχέση δεν έχει με την κατασκευασμένη τουρκική. 

* Καλόο!
H κυβέρνηση Γκίλαρντ θα σταματήσει το επίδομα μητρότητας (baby bonus) στην 1η Μαρτίου 2004, που σημαίνει πως τις επόμενες δύο βδομάδες πολλές γυναίκες θα λένε τα βράδια με πολλή γλύκα στους συντρόφους τους:
- Θέλεις αγάπη μου τρελίτσες για να εισπράξουμε πέντε χιλιάρικα από την κυβέρνηση σε εννέα μήνες;
Επειδή, αν μείνουν έγκυες μετά από δύο βδομάδες, δεν προλαβαίνουν να γεννήσουν πριν την... ημερομηνία λήξης τού επιδόματος μητρότητας.
Θ' αναστενάξουν τα κρεβάτια τής Αυστραλίας, που λέτε, και όχι μόνο, τις επόμενες δύο βδομάδες. Πώς λένε το τερπνόν μετά τού ωφελίμου; Ακριβώς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου